جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ |۳۰ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 4, 2024
امام جمعه سیراف

حوزه/ امام جمعه سیراف گفت: رژیم غاصب صهیونیستی در فرصت های مختلف از رأفت جمهوری اسلامی استفاده نکرد و زمینه عملیاتی توسط ایران فراهم کرد که به اذعان رسانه های خود رژیم صهیونیستی عملیات هوایی ایران نمایش صلابت بی نظیر و اوج افتخار آفرینی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام صادق عاشوری، خطیب جمعه بخش سیراف، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، با اشاره به حدیثی از امام باقر(ع) به فانی بودن سرمایه های دنیا و ویران شدن کاخ ها و از بین رفتن خانه ها و کاشانه ها تاکید کرد و بیان داشت: باید توجه داشته باشیم که همان قدر که به تولد اهمیت می دهیم از مرگ غافل نشویم زیرا که هر دو اینها خلقت خداست.

وی نقش مستقیم آمریکا در ترور شهید مقاومت سید حسن نصرالله را پر واضح دانست و اظهار داشت: نقش آفرینی آمریکا در دو بعد سیاسی و عملیاتی صورت گرفته است.

امام جمعه سیراف افزود: اصرار غرب بر انعقاد آتش بس ۲۱ روزه لبنان ظاهر سازی هدف مند و یک نقشه از پیش تعیین شده با عاملیت مثلث تروریسم در جهان یعنی آمریکا، اروپا، صهیونیست بوده است که نشان از سیاست آمریکا و اتحادیه اروپا در ماجرای ترور شهید نصرالله دارد.

حجت‌الاسلام حمیدی نژاد با اشاره به عدم اعتماد به آمریکا از نگاه مقام معظم رهبری افزود: هرگز به شیطان نمی توان اعتماد کرد و بی اعتمادی مطلق به قدرت های سلطه گر و در رأس آن آمریکا یکی از اجزای مهم قدرت نرم ایران اسلامیست که باید روز به روز گسترش یابد.

حجت‌الاسلام عاشوری ضمن تبریک افتخار آفرینی سپاه پاسداران در عملیات وعده صادق ۲ خاطر نشان کرد: ایران بنای جنگ ندارد بلکه دفاع از مظلوم و ایستادگی در برابر ظالم را وظیفه خود می داند.

وی اضافه کرد: رژیم غاصب صهیونیستی در فرصت های مختلف از رأفت جمهوری اسلامی استفاده نکرد و زمینه عملیاتی توسط ایران فراهم کرد که به اذعان رسانه های خود رژیم صهیونیستی عملیات هوایی ایران نمایش صلابت بی نظیر و اوج افتخار آفرینی بود.

امام جمعه بخش سیراف طی یک جمله حماسی تصریح کرد: اگر رژیم دست از حماقت بر ندارد انتقام کلیه پیامبرانی که توسط بنی اسرائیل شهید شدند همراه با انتقام مردم بی گناه فلسطین و لبنان یکجا خواهیم گرفت و تل آویو و حیفا را شخم خواهیم زد.

وی در پایان به مناسبت هفته نیروی انتظامی، یاد و خاطره شهدای انتظامی را گرامی داشت و تأکید کرد: آفرین بر شما که برای حفظ این ملت هم خون دل خوردید و هم خون دادید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha